Translate

piątek, 8 lutego 2019

Trochę kwiatów

Witajcie.
Dziś przynoszę Wam kilka kwiatów zrobionych z foamiranu i wykrojników Sizzix.


Do ich wycięcia użyłam Sizzix Bigz Die Dahlia 662594. Z największej wycinanki zrobiłam duży kwiat i dwa zwijane mniejsze dzwoneczki.



Tego samego wykrojnika użyłam do wykonania mniejszych, puchatych kwiatków, tym razem wycięłam średnie wycinanki.



Zwróćcie jeszcze uwagę na te boskie, warstwowe motylki Sizzix Thinlits Die Set 5PK Butterflies 662607:




Użyte produkty:
Sizzix Bigz Die Dahlia 662594
Sizzix Bigz Die Bouquet Foliage 662605
Sizzix Thinlits Die Set 5PK Butterflies 662607

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

7 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudne!!!

Lisa pisze...

Wow!! They're absolutely stunning!! I want those dies not to make beautiful flowers like these!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Aneta pisze...

Są fantastyczne! Bardzo podoba mi się kolorystyka (i to piszę ja, która zarzekała się, że nie lubi różu... ;)), ale i to, że są tak dopracowane - ale tak zawsze jest u ciebie, więc nie mam się co dziwić.

Chimera pisze...

Zachwycające! Wyszły naprawdę pięknie :)

aga-craft pisze...

Cudne :)

wiola_c pisze...

Twoje kwiaty jak zawsze zachwycają. :)

a.le kartka pisze...

Boskie!!!