Translate

piątek, 20 maja 2016

Na biało

Świeża, delikatna pamiątka pierwszej komunii, tym razem w bieli z odrobiną błękitu.


Biały papier wytłoczyłam folderem Marianne D DF3415, na górze i na dole dodałam bordery LR0413. IHS wycięłam wykrojnikiem Rosy Owl, a do kompozycji z kwiatów z Wild Orchid Crafts dodałam listki z drugiego z wykrojników komunijnych Rosy Owl. Winogrona to naklejone perełki.



Do kompletu ozdobiłam pudełko z Eco-Scrapbooking.



Dziękuję, że zaglądacie :* Pozdrawiam serdecznie!

13 komentarzy:

aga-craft pisze...

Piękny komplecik i cudny perłowy bukiecik :)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Śliczna pamiątka :) Też uwielbiam takie drobniutkie szklane perełki w pracy :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudna!!!

Malgodia pisze...

Przepięknie :)

a.le kartka pisze...

Piękna! Cudnie wyglądają małe perełkowe grona:)

Wanda pisze...

zachwycający komplecik :)

Malvalina pisze...

Tak elegancko!!!)))) Piękno!

wiola_c pisze...

Cudowny zestaw. Piękne kwiatowe kompozycje i te wszystkie detale, które zawsze podziwiam. Moniś, dbasz po prostu o każdy szczegół. :D

zmorka pisze...

Z lenistwa napiszę pod jedną komunijną, że wszystkie absolutnie zachwycające :))

Eliza Art pisze...

Biała delikatna i piekna praca , cudny prezent na Komunię. Pozdrawiam i cudownego tygodnia

OriBella pisze...

Śliczna kartka!

Olenkaja pisze...

Subtelnie i bardzo elegancko!

piaseiza pisze...

Śliczna!