Translate

piątek, 13 maja 2016

Lavender Garden

Dziś chcę Wam pokazać urodzinową kartkę z papierów Lavender Garden Craft&You Design.
 

Uwielbiam tę kolekcję, ma piękne, delikatne kolory i wzory. Do ozdobienia mojej kartki użyłam arkusza Lavender Garden 03 i jednego ze ślicznych arkuszy małego pada Lavender Garden. Kwiaty i listki pochodzą z Wild Orchid Crafts, serwetkę wycięłam Marianne D LR0397, a border LR0413.


Napis wycięłam z Lavender Garden 03...


...tym samym papierem wykleiłam wnętrze kartki.


Dziękuję za wizytę i miłe słowa :* Pozdrawiam serdecznie :)

14 komentarzy:

  1. Ładna karteczka i pięknie w środeczku wyklejone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie!! Śliczna kolekcja - a ty jak zwykle wspaniale umiesz to pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful project...gorgeous flowers and very beautiful arrangement...hugs ada

    OdpowiedzUsuń
  4. This card is absolutely beautiful! I love the colors. One of my favorites.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lawendowe delikatności... Piękna kompozycja :) Uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNA!!! a środek kartki świetny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie, klimatycznie...bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...