Translate

wtorek, 17 kwietnia 2012

Pamiątka pierwszej komunii

Wyzwanie nr 12 Galerii Rae ma temat 1. Może być to praca z cyfrą lub jej jakąkolwiek odmianą, dlatego ja zrobiłam pamiątkę pierwszej komunii świętej. Użyłam ulubionego błękitnego papieru W pąkach krokusów, który uzupełniłam gałązkami Marianne D - Wykrojnik border z kwiatkami CR1216 i listkami wyciętymi z ptasich treli oraz kwiatami (tymi i tymi).


Kartka to trzyczęściowy składak. W przedniej części wycięłam otwory za pomocą Nellie's Choice - Frame dies multi oval. Na nim nakleiłam ażurowy krzyż, jeden z zestawu Spellbinders Crosses Two.


Wnętrze kartki wygląda tak:


Jest kieszonka na pieniądze, w której również zrobiłam ozdobne wycięcie.


Oraz miejsce na życzenia, które umieściłam na Nellie's Choice - Frame dies multi oval. Pod nim podkleiłam wycinankę Marianne D - Wykrojnik płatek śniegu LR0185.


Kartka oczywiście nie mieści się w kopercie, więc zrobiłam pudełko z szybką.


Zapraszam do wspólnej zabawy i pozdrawiam :)

37 komentarzy:

Wiśnia pisze...

jak zwykle piękna kartka!!! piękny ten krzyż super go wkomponowałaś

ewinka pisze...

Ciekawa forma kartki i kolorystyka , wykonanie jak zwykle mistrzowskie

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekna pamiatka :)

lilavati pisze...

fajna kartka, życzonka też, nawet sobie zapisałam:)

Kaartenbox pisze...

This is really beautiful.

Ajgacia pisze...

bardzo fajna kompozycja i pomysłowe rozwiazania :->

Ktosia79 pisze...

Przepiękna! Te wycięcia i przestrzenność robią wrażenie!

hania739 pisze...

Cudna karteczka, piękny jest ten krzyż i wspaniałe rozwiązanie w umieszczeniu go na karteczce :))

Megliken pisze...

Podziwiałam już tą kartkę na blogu Galerii RAE - jest piękna!

krystynas pisze...

Twoje prace są niesamowite - wspaniała forma kartki, cudne wykonanie i efekt powalający.

Unknown pisze...

Kobieto, brak mi słów:)

Pagata pisze...

Nie dość ,że piękna to i pomysłowa ;p

Ursula Alice Stegmann pisze...

Oh, was für eine wunderschöne Kommunionskarte!!! So etwas elegantes habe ich selten gesehen. Liebe Grüsse, Ulla.

vena7 pisze...

wspaniała..

BB pisze...

Przepiękna kartka.

Wanda pisze...

przepiękna kartka:)

kasia123 pisze...

Piękna pamiątka.

renis pisze...

WOW przepiekna forma przestrzenna.Bardzo mi się podoba!

Alexandra pisze...

Przepiękna :)

Asia pisze...

no tak... i co ja mogę napisać? jest piękna!

Галина pisze...

Очень красивая открытка!!! Браво!

Chimera pisze...

Wow! Jest niesamowita, bardzo elegancka i ciekawa, podziwiam!!

Ludkasz pisze...

cudna kratka:)
Ogromnie mi się podoba:)

Malgodia pisze...

Ach jak pięknie pokombinowałaś :) śliczna kartka :)

coco.nut pisze...

obłędnie piękna karteczka!!!

ArtIs pisze...

Wow! Piękna i ten krzyż... Robi wrażenie...

AgaSi pisze...

Cudna Moniś, pięknie ten krzyż wkomponowałaś. Wcześniejsze zaproszenia komunijne w bieli równie piękne. Zawieszka z poprzedniego posta świetna, bo kolorki super, o karteczce już nie wspomnę, bo podziwiam ją już jakiś czas :) Nie odwiedzałam Cię dosłownie kilka dni, a tu tyle do podziwiania!!!

Bea pisze...

Piękna kompozycja!!! super !

Daria pisze...

Cudna kartka, piękna pamiątka :) Pozdrawiam serdecznie :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Piękne kartki wyczarowujesz!
A te wykrojniki to moje marzenie (pomijam fakt, że nie mam maszyny do ich wycinania), pięknie umiesz je skomponować!!!
pozdrawiam
MZ

monia pisze...

Piękna karteczka, Twoje kompozycje z kwiatów zawsze mnie czarowały :)

ania pisze...

Jaka śliczna i delikatna:)) Ażurowy krzyżyk i jego dekoracja fantastyczna!

Kasia B. pisze...

Przecudna karteczka!!
pięknie wygląda ten ażurowy krzyż otoczony kwiatami!

Domcia pisze...

ciekawy pomysł na ten składaczek. bardzo mi się podoba.

Anns Paper Art pisze...

Monika, your cards are absolutely gorgeous!

Cheers Ann

Julapi pisze...

Widzę że krzyż jeszcze nie raz pojawi się w Twoich pracach. Piękny jest a Ty wspaniale umiesz go wyeksponować.

judy anderson pisze...

I just discovered your site. Oh how inwishni could translate. What beautiful work. Youbarecan inspiration to me.