Translate

sobota, 27 stycznia 2024

Wielkanoc na różowo

Witajcie :)
Nie wiem, jak Wy, ale ja bardzo tęsknię za wiosną, więc robię wielkanocne kartki. Dziś mam dla Was jedną z nich, słodką, różową, pełną kwiatów i tekturek ze Scrapka.
Na środku umieściłam tekturkę wiszące pisanki, są naprawdę śliczne. Wśród moich kwiatów dodałam ornamenty i kwiaty z zestawu kreatywnego, a na dole przykleiłam napis Alleluja.



 
Kwiaty wykonałam na pomocą wykrojników 2086 Florals 26, a listki to 2100 Greenery Fillers 1.
 
Po listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapka.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

3 komentarze:

Wanda pisze...

Moniu przepiękna wiosenna karteczka, idealnie do siebie pasuje :)

raeszka pisze...

Cudną kartkę zrobiłaś :).

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna wiosenna karteczka!