Translate

wtorek, 30 stycznia 2024

Dla Babci

Witajcie :)
Dziś chcę Wam pokazać zestaw, który zrobiłam z okazji minionego Dnia Babci. Zestaw składa się z folderka na zdjęcia i opakowania na czekoladki. Ozdobiłam je za pomocą produktów Elizabeth Craft Design.
Duże kwiaty zrobiłam za pomocą zestawu Florals 25, do małych użyłam Floral Greenery 1. Dodałam listki z Floral Foliage 1 i gałązki z Greenery Fillers 1. Ramki wycięłam z Soft Finish Cardstock wykrojnikami 2101 - Frames and Elements. Radosne papiery pochodzą z zestawu Pretty Pastels Papers.






Użyte produkty Elizabeth Craft Design:

2087 - Floral Foliage 1
2088 - Floral Greenery 1
2085 - Florals 25
2100 - Greenery Fillers 1
2101 - Frames and Elements
Pretty Pastels Papers
Soft Finish Cardstock

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

2 komentarze:

Glenda pisze...

Stunning my friend!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękna!! Cudne kolory i jak zawsze urocze kwiaty!