Translate

sobota, 9 grudnia 2023

Świąteczna etykieta

Witajcie :)
Już grudzień, zaraz święta, jak zwykle szybko zleciał mi ten czas. Produkcję kartek świątecznych już wprawdzie skończyłam, ale potrzebowałam jeszcze etykiety do mikołajkowego prezentu. Oczywiście nie mogłam się oprzeć i trochę na niej poszalałam. Bazę etykiety wycięłam z pięknego papieru Watercolors 06, zgaszone zielenie świetnie się tu sprawdziły. Na bazie ułożyłam cudny zegar i Mikołaja z Christmas 18, dołożyłam makramę z Elements 2 oraz mnóstwo kwiatów i listków z Christmas 08 i Christmas15.
 



 
Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapandme.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

3 komentarze:

Glenda pisze...

This is absolutely gorgeous. Your use of all those lovely elements just makes me happy! Merry Christmas to you and yours!

raeszka pisze...

Wyszło małe dzieło sztuki :).

Alicja pisze...

Przepiękna zawieszka.