Translate

środa, 13 grudnia 2023

Mroźna kartka

Witajcie :)
Za oknem biało, więc się zainspirowałam i zrobiłam oszronioną, mroźną świąteczną kartkę typu z-fold. W jej centrum umieściłam tekturkę Szklany klosz, z Mikołajem i reniferem, a dokoła ułożyłam kompozycję z kwiatów i gałązek, tych z wykrojników i tych tekturkowych. Dołożyłam też małe ptaszki na zaśnieżonej gałązce - tekturkę Mój przyjacielu i śliczne śnieżynki. Mam nadzieję, że moja zimowa kartka się Wam spodoba :)
 




Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapka.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

3 komentarze:

Glenda pisze...

This is so elegant and beautiful!

Alicja pisze...

Bardzo ładna kartka. Kolorek delikatny taki jak lubię. Pozdrawiam :-).

aussie aNNie pisze...

Absolutely precious and most stunning design, I am loving your creative inspiration xx