Translate

czwartek, 18 maja 2023

Słoneczna ozdoba

Witajcie.
W każdej kolekcji papierów Scrapandme jest arkusz z napisami, który sprawdza się świetnie, gdy chcemy szybko zrobić pracę bez dokładnej personalizacji. Oczywiście w wykonaniu takiej pracy przydają się również inne piękne drukowane dodatki - kwiaty, listki czy motylki. Ja dzisiaj pokażę Wam ozdobę na imieninowy prezencik, do której zrobienia użyłam cudnych dodatków z kolekcji Sunflowers. Bazę zrobiłam z beżowej strony papieru Celebrations Rouge 2 - 03/04, a osłonkę na szyjkę z Bright & Soft 07/08. Dodałam mnóstwo listków wyciętych z arkuszy Leaves 4 i 7 i cudne żółte kwiatuszki wycięte z Sunflowers - Flowers. Napis i okrągła grafika pochodzą z okładki kolekcji Sunflowers.
 



Użyte produkty:

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!

1 komentarz:

Justyna K. pisze...

Dziś tak mało słońca u mnie... :) wspaniale zobaczyć taką słoneczną, pełną radości pracę :) :)