Translate

sobota, 27 maja 2023

Na imieniny

Witajcie.
Jak co roku wiosną robię dla mojej kochanej cioci kartkę imieninową. W tym roku postanowiłam ozdobić ją ślicznym okienkiem z okiennicami, zrobiłam w nim nawet koronkową firaneczkę ;)  Oczywiście nie mogłam się oprzeć, więc bogato i puchato ukwieciłam kartkę, całe szczęście, że ciocia lubi kwiaty. Wśród kwiatów schowały się gałązki i kwiaty frezji z zawijaskami. A skoro to wiosna, to do okienka zaglądają też ptaszki :) Po pełną listę produktów zapraszam na blog Scrapka.





Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!  

3 komentarze:

Justyna K. pisze...

Jest urzekająca:) jak taki mini ogródek, który zawsze cieszy oko kwitnącymi kwiatami;)

Asia Hadzik pisze...

Ślicznie

Wanda pisze...

Zachwycająca kartka :) Cudna kwiatowa kompozycja :)