Translate

niedziela, 2 kwietnia 2023

Na Wielkanoc

Witajcie.
Wielkanoc tuż, tuż, ale mam dla Was jeszcze trzy świąteczne karteczki, zrobione z najnowszych kolekcji Scrapandme. Pierwszą zrobiłam z najnowszej kolekcji Celebrations Rouge 2. Użyłam  arkusza numer 03/04, na nim nakleiłam piękny wianek wycięty z Celebrations Rouge 2 Flowers 1, z tego samego papieru wycięłam mniejsze kwiaty i śliczne, malutkie kwiatuszki. Listki pochodzą z Leaves 04. W gniazdku, który zrobiłam z sizalu i mchu umieściłam jajeczka - czyli baloniki wycięte z Wedding 1. To raczej nietypowe zastosowanie, ale moim zdaniem sprawdziły się świetnie :)
Drugą ozdobiłam papierami z arkuszy Sapphire Days 07 i 06. Do trzeciej użyłam jaśniejszych papierów z kolekcji Celebrations Blue 2, arkusza nr 11 i 06, dodałam też wianuszek z Forget-me-nots i żółte kwiaty. 
Do obu niebieskich kompozycji kwiatowych dodałam śliczne listki z Leaves 10 i Leaves 2 oraz mnóstwo pojedynczych niezapominajek wyciętych z Forget-me-nots. 
 





 



Użyte produkty:  

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!  
 
Wesołych Świąt Kochani!
 
 

3 komentarze:

Craftfanka pisze...

Cudowne karteczki:) Piękne kwiatki:)

aga-craft pisze...

Jak pieknie, pierwsza skradła moje serce :)

Mój świat kolorów pisze...

przepiękne wszystkie:))