Translate

sobota, 18 lutego 2023

Wielkanocna z zajączkiem

Witajcie.
Śliczne papiery z kolekcji Dream a little są idealne również do wielkanocnych kartek. Dziś mam dla Was kartkę w trochę nietypowej formie, coś pomiędzy kartką schodkową a kartką typu tent. Ozdobiłam ją Dream a little 01. Na froncie nakleiłam kwadratową rameczkę wyciętą z okładki, a na niej wielkanocnego zajączka. Dodałam też jak zwykle mnóstwo kwiatów. Te płaskie wycięłam z arkusza Dream a little Flowers, a te przestrzenne zrobiłam z papieru. Dzięki nietypowej formie mogłam zmieścić jeszcze więcej kwiatów, więc na tylnej ściance nakleiłam cudne bukiety z Dream a little Flowers. Dodałam też śliczne, wiosenne listki wycięte z Leaves 10.
 


 
Kwiaty zrobiłam za pomocą stempli, wykrojników i moldów z Heartfelt Creations.
 
 
Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

5 komentarzy:

Asia Hadzik pisze...

Śłicznie

Evebellart pisze...

Przepiękna kartka :)

Wanda pisze...

Cudna karteczka :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna wiosenna karteczka!! Czuć już wiosnę za oknem :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna karteczka z uroczym zajączkiem!!