Translate

wtorek, 18 października 2022

Z krasnalami

Witajcie.
Nowa świąteczna kolekcja Magic Christmas od Scrapandme skłoniła mnie do zrobienia kolejnej kartki świątecznej. Moja kartka jest w ciepłych kolorach, bo okleiłam ją papierem Magic Christmas 09 i 10. Wycięłam śliczne dodatki z okładki i arkusza Christmas 09, to właśnie te urocze krasnale, pomarańcze i ciasteczka.  Napis również pochodzi z okładki kolekcji. Nie mogło oczywiście zabraknąć wianka, poinsecji i listków, które wycięłam z Christmas 08, a że listków nigdy za dużo, to dodałam jeszcze kilka z Cut Out Sheet leaves 3.
 



Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

3 komentarze:

Madzik pisze...

Elegancka i bardzo ,,ciepła,, dzięki tym uroczym krasnalom:)

aga-craft pisze...

Rozkoszna karteczka, buzia sama się uśmiecha :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDNA!!! Urocze krasnale :)