Translate

niedziela, 2 października 2022

Ślubne fiolety

Witajcie.
Wprawdzie już jesień, ale ja wciąż używam cudnych papierów Spring Purple od ScrapandMe. Skojarzyły mi się jesiennie, bo jesień to przecież nie tylko złote liście, ale też fioletowe astry i marcinki. Dlatego chcę Wam dziś pokazać ślubny zestaw, składający się z kartki, pudełka i opakowania na butelkę, które ozdobiłam papierami właśnie z tej kolekcji. Wybrałam  jaśniejsze arkusze - Spring Purple 09 i Spring Purple 06, dodałam też kwiaty wycięte z Spring Purple Flowers i mnóstwo listków z arkuszy do wycinania Leaves 2 i Leaves 9. 
 




 
Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!  

2 komentarze:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNA!! Piękne kwiaty zrobiłaś!

Mój świat kolorów pisze...

cudowny komplet:)))