Translate

piątek, 3 czerwca 2022

Niebieskie urodziny

Witajcie.
Dziś przychodzę z kartką urodzinową, którą zrobiłam z papierów z kolekcji Afternoon Sky od ScrapAndMe. Ślicznego, subtelnego arkusza Afternoon Sky 12 użyłam do zrobienia kartki urodzinowej, dodałam pod spód intensywnie granatowy papier Afternoon Sky 07. Świetnym akcentem jest okienko z okiennicami, które umieściłam w centrum kartki. Intensywnie niebieskie kwiaty ożywiły całość, ale dodałam też jasne kwiatuszki wycięte z arkusza Afternoon Sky cut out sheet flowers i mnóstwo listków z Cut out sheet leaves 2.
 



Użyte produkty:
Afternoon Sky 11/12
Afternoon Sky 07/08
Afternoon Sky cut out sheet flowers
Cut out sheet leaves 2
Doors & Windows 4
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

4 komentarze:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękna karteczka!!! Śliczniutkie kwiatuszki!

Celestial pisze...

Cudowna! Uwielbiam motywy z oknami :)

aga-craft pisze...

Pieknie wygladaja te foamiranowe kwiatuszki :)

Melka blogerka pisze...

Przepiękna kartka, bardzo mi się podoba :D