Translate

poniedziałek, 13 czerwca 2022

Komunijne

 Witajcie.
Wprawdzie sezon komunii dobiega końca, ale zdjęcia z tych uroczystości zostają z nami, więc warto do ich przechowywania mieć specjalne miejsce. Może to być na przykład pudełko, które pomieści wszystkie wspomnienia, a które ozdobimy produktami ze Scrapka.
Dziś pokażę Wam dwa takie pudełka. W obu użyłam pięknych, papierowych kwiatów: magnolii i sweethearts. Pierwsze ozdobiłam też śliczną monstrancją, a wśród kwiatów umieściłam gałązki z zawijaskami i winogronami.



Drugie pudełko jest również pełne kwiatów, tym razem użyłam dużej tekturki IHS z peonią. Dodałam również zawijaski z winogronami i kłoskami, są prześliczne, bardzo je lubię.



Użyte produkty:

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

5 komentarzy:

Craftfanka pisze...

Praca jest przepiękna:) Kwiatuszki i bukieciki są przeurocze:)

Ellen pisze...

Gorgeous creations…love it!
Grt Ellen

ewinka Nowa pisze...

Ślicznie ukwiecone! Zachwycają mnie te stemplowane listki, pozdrawiam🙂

Ludkasz pisze...

Cudnie!!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNA!!!!! Przepięknie ozdobiona kwiatami!