Translate

piątek, 27 maja 2022

Czekoladownik dla Mamy

Witajcie.
Mam dla Was dzisiaj ciut nietypowy czekoladownik, którego bazę wymyśliłam sama. Stwierdziłam, że ozdobię czekoladki, które miała otrzymać moja teściowa. Zrobiłam więc czekoladownik - torebeczkę, który okleiłam papierem Afternoon Sky 01/02. Kwiaty zrobiłam z białego foamiranu, pomalowałam na biało śliczne serduszko - ramkę, a do mnóstwa listków dodałam liście tropikalne, ażurową różę z listkami i kwiatki z zestawu kreatywnego.
Wprawdzie mój czekoladownik powstał na Dzień Matki, ale po zmianie napisu będzie pasował na dowolną okazję :)
 



 
Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!

4 komentarze:

Asia Hadzik pisze...

Piękności ❤️

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wyszło cudownie!! Teściowa pewnie była zachwycona!

Craftfanka pisze...

Torebeczka wyszła wspaniale:) Kwiaty są fantastyczne:)

Celestial pisze...

Cudowna torebusia! Fantastyczne opakowanie dla słodkości :)