Translate

środa, 17 lutego 2021

Dzikość serca

Witajcie.
Przychodzę dzisiaj z delikatna kartką, którą zrobiłam z użyciem pięknych tekturek Anemone z kolekcji Dzika Róża i papierów Especially For You.
 

Kartkę okleiłam papierem Especially For You 07/08. W centrum kartki przykleiłam śliczne, pełne wdzięku serce "Dzikość serca", pomalowałam je wcześniej na biało. Również na biało pomalowałam urocze ozdobniki, które świetnie wyglądają wśród listków i kwiatów.  Nie mogło zabraknąć pudełka do kompletu. Pudełko okleiłam trochę mocniejszym papierem Especially For You 09/10, nadrukowane na nim kwiaty pięknie je zdobią.
 


Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

4 komentarze:

aga-craft pisze...

Przepiekna pastelowa praca :)

piaseiza pisze...

Prześliczna :)

Madzik pisze...

Przepiękny komplet:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudna!!! Pięknie dopasowałaś kwiaty do papierów!!!