Translate

wtorek, 17 listopada 2020

Święta na niebiesko

Witajcie :) 
Dziś przychodzę ze świąteczną kartką zrobioną z cudnych papierów Holly Jolly Christmas ScrapAndMe. Z tych papierów można zrobić kartkę w dowolnym kolorze, więc tym razem zrobiłam coś niebieskiego, mroźnego i roziskrzonego. Użyłam niebieskich arkuszy Holly Jolly Christmas 05 i 02, dodałam też elementy z arkuszy do wycinania nr 01, 03 i 04.
 


 
Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

6 komentarzy:

wiola_c pisze...

Śliczne, mroźne niebieskości. Bardzo podoba mi się efekt szronu na Twojej kartce. Wyszedł genialnie! :)

Mój świat kolorów pisze...

fantastyczna, roziskrzona kartka!

Ева pisze...

Masz cudowną, łagodną zimę)

adablog14 pisze...

Very beautiful blu...hugs Ada

Craftfanka pisze...

Jaka śliczna karteczka:)

Jola pisze...

Fantastyczna, mroźna i roziskrzona - piękna!!!