Translate

wtorek, 3 listopada 2020

Świątecznie

Witajcie.
Ostatnio próbuję złapać świąteczny nastrój robiąc kartki, więc pokażę Wam dzisiaj inspirację świąteczną z pięknymi tekturkami ze Scrapka.
 

Kartkę okleiłam papierami Holly Jolly Christmas 11/12 i Holly Jolly Christmas 07. W centrum kartki umieściłam tekturkę Shaker-box szklany klosz z Mikołajem, pomalowaną mazakiem olejowym i obsypaną brokatem. Potem dodałam kwiaty z foamiranu, mnóstwo elementów wyciętych z arkuszy do wycinania Holly Jolly Christmas i tekturki gałązki głogu pomalowane promarkerami. Na koniec dodałam cekiny i jeszcze więcej brokatu.
 

 
Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!

2 komentarze:

Wanda pisze...

przepiękna kompozycja kartki wszystko do siebie pasuje i oddaje klimat świąteczny :)

Mój świat kolorów pisze...

wow, fantastyczna kartka , kwiaty zachwycają! pozdrawiam cieplutko:)