Translate

czwartek, 17 września 2020

Holly Jolly Christmas

Witajcie :)
Dziś przychodzę ze świąteczną kartką zrobioną z nowych, cudnych papierów Holly Jolly Christmas ScrapAndMe. Papiery są prześliczne, delikatne, pełne wspaniałych elementów do wycinania.


Skorzystałam z tych elementów - poinsecje i listki wycięłam z Christmas 02 cut out sheet, gałązki z Christmas 03 cut out sheet, a latarenki i pomarańcze z Christmas 04 cut out sheet. Bazę okleiłam pięknymi, mocnymi deskami Holly Jolly Christmas 12 , a na nich nakleiłam beżowy papier z Holly Jolly Christmas 08. W centrum umieściłam grafikę wyciętą z okładki. Kompozycję kwiatową zrobiłam z moich kwiatów, dodałam wszystkie wycięte elementy i zielone listki wycięte z Blooming Magnolia 10.




Użyte produkty:
Holly Jolly Christmas 12 
Holly Jolly Christmas 08
Christmas 02 cut out sheet
Christmas 03 cut out sheet
Christmas 04 cut out sheet
okładka Holly Jolly Christmas
Blooming Magnolia 10

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

4 komentarze:

aga-craft pisze...

Śliczna, zapachniało świętami :)

Craftfanka pisze...

Jak cudnie!!! Piękne poinsecje:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Jak zawsze CUDNIE!!!

Mój świat kolorów pisze...

wow, cudny świąteczny klimat!!!