Translate

czwartek, 3 września 2020

Bukiet na osiemnastkę


Witajcie :)
Dziś chcę się z Wami podzielić wspaniałą nowiną - zostałam zaproszona do DT ScrapAndMe :) Jestem zaszczycona, bardzo dziękuję za zaproszenie. Mam nadzieję, że będę umiała sprostać wyzwaniu i pokażę Wam urodę pięknych papierów ScrapAndMe.
Na początek przygotowałam mocno ukwieconą kartkę na osiemnastkę.

Aby ozdobić kartkę okleiłam ją ślicznymi papierami Celebrations Rouge 07 and 08, a potem dodałam mnóstwo kwiatów wyciętych z arkusza  Celebrations Rouge cut out sheet i listków z arkusza Leaves cut out sheet.
Ozdobiłam również pudełko - okleiłam je papierem Celebrations Rouge 08 i dodałam fragment Celebrations Rouge 01 z cudną kompozycją kwiatową. 

 

Użyte produkty:

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

4 komentarze:

Wanda pisze...

Fantastyczna. Idealnie dobrałaś kolory, kwiaty wyszły cudnie, cała kompozycja zachwyca. Gratulacje :)

Ela 17 pisze...

Przepiękna,gustowna praca.

Dorota pisze...

prześliczna kartka, świetna kompozycja

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Gratuluję!! Na pewno przygotujesz wspaniałe inspiracje!!
Cudowna karteczka!!!