Translate

czwartek, 2 lipca 2020

Podziękowanie

Witajcie.
Koniec roku już za nami, ale jeszcze chcę Wam pokazać kwiecistą kartkę, jaką zrobiłam w podziękowaniu dla wychowawcy.


Kartka jest taka, jak tegoroczna wiosna - soczysta, zielona i pokryta bujną roślinnością ;)
Na wycinanki z wykrojników nakleiłam śliczną ramkę wierzba,  a potem dodałam listki i kwiaty: magnolie, różowe kwiaty wiśni, różowe i białe różyczki. Grafiki książek pobrałam Freepik.com. Dodałam też śliczne zawijaski



Użyte produkty:
Tekturka ramka wierzba 
Kwiaty magnolie white 
Kwiat wiśni 
Kwiat róża jasnoróżowa 
Kwiat róża biała 10mm
Tekturka zestaw frezje 3 elementy

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!

6 komentarzy:

Craftfanka pisze...

Co za piękne podziękowania:)

Gosia pisze...

O to jest Twój rozpoznawalny styl...Z takimi pracami mi się kojarzysz

Mój świat kolorów pisze...

Piękne kwiatowe podziękowanie 😍

Anna Jaga pisze...

Piękne podziękowania, śliczna kolorystyka i grafika :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękne podziękowania!!!

kigabet vel Ki pisze...

zjawiskowa kartka - Pani musiała być zachwycona <3