Translate

środa, 9 maja 2018

Komunijna rozetka

Witajcie.
Sezon komunijny w pełni, więc dziś mam dla Was kartkę komunijną z produktami Agaterii :)


W centrum kartki przykleiłam zaembossowaną na biało Dabberem i białym pudrem Rozetkę IHS. Użyłam stempli listków róży i tuszu Distress Peeled Paint, którymi nastemplowałam listki na arkuszu Oh Hello Spring 1/6, a potem je wycięłam. Kompozycję kwiatową uzupełniły również zawijaski z zestawu Rozetka i narożniki 7.



Użyte produkty:
Rozetka IHS
Rozetka i narożniki 7
biały puder do embossingu
Tusz do embossingu Dabber
Róże + listki 1
Distress Peeled Paint
Oh Hello Spring 1/6

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

14 komentarzy:

Sylwia-eR pisze...

Śliczna praca ,a zaprezentowane cudowności z Agaterii aż kuszą!

Craftfanka pisze...

Cudowna kartka, piękne kwiaty:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczniutka!!!!!!!!!

Alicja pisze...

Piękna kartka . Pozdrawiam :-).

piaseiza pisze...

Piękna!

Lisa pisze...

So gorgeous!! I love the beautiful design!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Oliwiaen pisze...

Piękna girlanda kwiatowa :)

Aneta pisze...

O, jaka piękna ta rozetka! I jak pięknie wkomponowana w kartkę!

aa_dorota pisze...

Bardzo fajnie skomponowana kartka. Piękna.

Sylwia S pisze...

Cudowny komplet.

fabryka prezentów pisze...

śliczny komplecik

Dagmara Gorczyńska pisze...

Piękna! świetna ta tekturka!

ScraPinki pisze...

Cudowna praca.

Dorota pisze...

piękna praca ;)