Translate

piątek, 19 grudnia 2014

Wesołych świąt

Niebiesko - biało - czerwone, to zestawienie kolorów spodobało mi się tak bardzo, że użyłam ich do zrobienia jeszcze jednej kartki.


Kartka jest bardzo prosta - napis Wesołych Świąt, który podkleiłam na kosteczkach 2mm, świeca, mnóstwo listków, również  te ażurowe od Rosy Owl, które fantastycznie pasują do zimowych prac.


Obok świecy umieściłam też poinsecję, którą zrobiłam z białego papieru czerpanego i wykrojnika Marianne D LR0122.  Świecę wycięłam Marianne D LR0243.


Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :*

10 komentarzy:

Wanda pisze...

Moniu karteczka przepiękna bardzo elegancka cudna kompozycja i kolory:)

bolletjelucky.blogspot.com pisze...

Gorgeous card Monica, beautiful flowers and the card looks very festive. Have a merry christmas...
Greetings Miranda

Artes de Nágela pisze...

So beautiful and elegant card!
Merry Christmas and a New Year of happiness, success and many arts!
Nágela Weber

dokaem pisze...

Piękne...

kasia123 pisze...

Prosta i elegancka praca.

klamaja pisze...

Karteczka jest obłędna, przepiekna kompozycja i zestawienie kolorów przyciąga wzrok :D

"Szalka" - Agnieszka pisze...

cudna!!!

tasiemka w grochy pisze...

Cudownie skomponowana :)

wiola_c pisze...

Prześliczna karteczka. Czerwone akcenty super wyglądają w tej białej kompozycji. :)

Ewa S. pisze...

Cudownie zestawione kolory, w pięknych odcieniach!!!