Translate

środa, 2 lutego 2011

Trochę spóźnione wyniki candy

Przepraszam Was bardzo za to opóźnienie, ale mam obecnie bardzo skomplikowaną sytuację w domu...

Ogromnie dziękuję wszystkim, którzy zapisali się na moje candy, dziękuję za wszystkie życzenia :) Miło byłoby, gdybyście do mnie zaglądały również po skończeniu candy :)
Do rzeczy.Komisja skrutacyjna w liczbie osób trzech wyłoniła zwycięzcę candy, a jest to:


W związku z tym, że ilość zgłoszeń przeszła moje najśmielsze oczekiwania, postanowiłam zrobić jeszcze jeden exploding-box, który poleci do:

Gratuluję serdecznie :)
Proszę o przysłanie adresów. Postaram się wysłać wygrane najszybciej, jak to będzie możliwe :)

8 komentarzy:

Natka pisze...

gratulacje moje serdeczne!

Rachel pisze...

gratulacje dla dziewczyn!!!:0) szczęściary!!!!:)

Moniś-ka pisze...

Dziewczyny gratuluję:) A Gospodyni dziękuję za zabawę:)
Pozdrawiam cieplutko.

OriBella pisze...

OOOOOOOOOOO!!!! Czyżbym to ja była tą szczęściarą, oczka przecieram kolejny raz:))))Monia jakże się cieszę, szczególnie tym, że będę miała coś zrobionego własnoręcznie przez Ciebie:***

Ludkasz pisze...

Gratuluję szczęściarom:)

Daria pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyń :) Pozdrawiam.

vena7 pisze...

Gratulacje..

moniqurd pisze...

Strasznie się cieszę i bardzo dziękuję. Pozdrawiam M.