Translate

niedziela, 27 lutego 2011

Kartka urodzinowa dla Emilka

Emilek, synek Mag, mojej szefowej ze Scrapcafe, obchodził w sobotę pierwsze urodziny. Z tej okazji zrobiłam dla niego skromną karteczkę :)


Nie obyło się bez moich ostatnio ulubionych rozetek z wycinanek wykrojnikowych.


Nie wiem, czy to widać na zdjęciu, ale miś ma podkreślone crackle accents łapki i uszka, a miska pokryta jest glossy accents. Kwiatuszek, który miś trzyma w łapce powstał z wykrojnikowych kropeczek przyklejonych glossy :)


Całość wyszła baaardzo przestrzenna :) Bardziej szczegółowo karteczkę opisałam na blogu Scrapcafe.



Bardzo Wam dziękuję, że do mnie wpadacie i zostawiacie miłe słowa :*
Pozdrawiam serdecznie :)

24 komentarze:

ewkiki pisze...

No rzeczywiście skromna :). jak zwykle śliczna i skomplikowana!
Ja wczoraj zrobiłam kartkę dla syna, ale nie mam odwagi, żeby ją pokazać :). Pozdrowienia.

bossanova pisze...

no wielka prawie jak tort piętrowy ;)) bardzo fajna i pomysłowa karteczka!!

rudlis pisze...

Śliczne 3D. Pięknie skomponowana karteczka :)
Pozdrawiam.

Olina pisze...

Piękna karteczka!Świetnie wygląda ten efekt 3D.:)

Pozdrawiam,
Ola.

Kartki-rękodzieło pisze...

Bardzo ładna, wesoła karteczka, ładny zielony kolorek :)

Colorina pisze...

przepiękna kompozycja i kolorki,jak zwykle dopracowana w każdym detalu...bardzo zachwycają mnie Twoje rozetki:))

Aluna pisze...

Rany, to już rok? Jak ten czas leci ... A karteczka, jak zwykle, śliczna... Muszę kiedyś spróbować zrobić taką rozetkę, bo mnie intryguje :) Pozdrawiam, Aluna

free-soul pisze...

o! jaka Sliczna.O! jaka słodka. Te koronki mnie rozmiękczają.:)

Alosha pisze...

Urocza! Także uwielbiam rozetki :). I widać akcenty spękań-świetnie to wygląda! Gdzie znalazłaś tak uroczego miśka? :)

Pozdrawiam :).
Przy-Kominku.blog.onet.pl

Boei pisze...

Ale cuuudowna!! Na pewno zainteresuje małego Emilka;)

Joanna Oborska pisze...

Pięknie słodka, a nieprzesłodzona :) Efekt 3D super!

Chimera pisze...

Śliczna karteczka, ta zieleń jest boska, a misio słodki:) Bardzo mi się podoba.
A co do gotowania, ja mam to szczęście, że muszę wyżywić tylko siebie i kota ;D
Pozdrawiam :*

mag pisze...

Skromna to jesteś Ty, a nie karteczka :)
Nie dajcie się oszukać - karteczka jest cudowna, stoi u mnie na honorowym miejscu i cały czas ją oglądam :D Dziękujemy pięknie :)

lilavati pisze...

farciarz z tego Emilka:) piękna kartka:)

Sisgold pisze...

Cudna ta karteczka. Efekt 3D dzięki rozetką wyszedł świetnie i ten misiu... :)

cyga pisze...

jak to poważnie brzmi "szefowa", a karteczka urocza

AgaSi pisze...

Słodki misiaczek i te piękne rozetki! A czerwone kryształki ślicznie ożywiają karteczkę. Koroneczka domyka całość. Śliczna.

Barbara pisze...

uroczy misiak,uwielbiam te twoje rozetki :)

Anabel pisze...

Twoje rozetkowa karteczka jest piękna :)
i wcale nie taka skromna

Ines pisze...

ehhh te wykrojniki ... kartka fajna

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Śliczna karteczka :)

Mirella pisze...

ależ cudna ta kartka! ten zielony ciemny i spokojny, nietypowy dla dziecięcych kartek, a tak fajnie pasuje; i folder z poprzedniego postu bardzo w moich klimatach :)

monia pisze...

Śliczna!!!!

Anna Zaprzelska pisze...

Jest prześliczna! Taka radośnie wiosenna:)