Translate

środa, 24 marca 2010

Graj w kolory #14

Gdy tylko zobaczyłam soczyste barwy tego wyzwania z Art-Piaskownicy, to od razu wiedziałam, że muszę zrobić tę kartkę, bo zieleń, żółty i pomarańcz, to jest to, co mi w duszy gra tej wiosny ;)
Wiem, że już trochę nudzę, ale znowu ten sam kształt (bo go uwielbiam), kwiatki (ze scrap.com.pl), listki i piórka. Dorzuciłam też gałązkę brzozy(po kliknięciu widać więcej).



Wprawdzie w ostatniej chwili, ale się udało ;)
Pozdrawiam wszystkich wiosennie i dziękuję za wszystkie wizyty i komentarze :*
A i jeszcze coś! Będzie wiosna, dziś przyleciały bociany!

10 komentarzy:

mamuta pisze...

Śliczna karteczka, prawdziwie wiosenna :)

Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

Ludkasz pisze...

piękne karteczki zrobiłaś, poprzednie także:) Czy mogę spróbować popracować na takich kształtach?

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
Ludkasz oczywiście, że możesz. Ja sobie absolutnie nie zastrzegam praw do kształtu ;)

Joanna Oborska pisze...

Śliczne! Uwielbiam oglądać karteczki w takich kolorach, zwłaszcza że u mnie deficyt takich ;)

Ana pisze...

śliczna:)
a kształt jest naprawdę szalenie interesujący i kuszący ;)

Mirabelka pisze...

śliczna gałązka z motylkiem

cyga pisze...

świetna kartka, śliczną gałązkę poczyniłaś Moniś

Mrouh pisze...

Kształt jest wdzięczny, mnei się nei nudzi, zwłaszcza w takim wydaniu. Piękne kolory, ładnie skomponowana karteczka.

k_maja pisze...

soczyście wiosenna! i piękna!

immacola pisze...

pomacałam sobie dzisiaj karteczkę gałązkową i stwierdzam, że to świetny patent :)
wykorzystam przy najbliższej okazji