Translate

poniedziałek, 11 marca 2013

Koronkowe bazy

Wszyscy znają brzegowe dziurkacze Marthy Stewart, mają wiele pięknych wzorów. Za pomocą zestawów z dziurkaczami narożnymi można tworzyć koronkowe bazy do kartek.


Do wykonania pierwszej kartki użyłam  zestawu dziurkaczy Marthy Stewart Fantazja.


Do wykonania drugiej zestawu Wstążka.


Bazy są tak ozdobne, że nie potrzebują wiele dodatków. Dlatego dodałam tylko żonkile zrobione według mojego kursu, drobne kwiatuszki, jajo i listki Marianne D - Wykrojnik liście LR0192. Soczyste papiery pochodzą z Galerii Rae. 


Wycinanie serwetek za pomocą zestawu dziurkaczy jest dość łatwe, należy tylko pamiętać, aby zawsze zacząć od wycięcia rogów bazy. Aby uzyskać idealne wycinanki należy też mieć odpowiednie wymiary papieru. Dla mniejszych dziurkaczy będą to:
8,25cm,
12,7 cm,
17,15 cm,
21,59 cm,
26,04 cm,
30,48 cm.
Wprawdzie dołączane są one do zestawu dziurkaczy wraz z instrukcją, ale ja często je gubię ;) Może przydadzą się i Wam?

Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :*

51 komentarzy:

balerinaszydełkowanie pisze...

Takie świąteczne żółto-zielone ;)

AŚKA KASPRZAK pisze...

Śliczne karteczki, bardzo wiosenne:)

wiola_c pisze...

Piękne, soczyste kolorki. Takie super wiosenne. :)
Koroneczki dookoła bazy wyglądają bardzo elegancko.
Dziękuję za wymiary. Przydadzą się, bo ja mam tylko w calach.
A z lenistwa, pewnie, nie chciało mi się przeliczać wszystkich. ;)
Pozdrawiam :)

Iliana pisze...

Piękne te kartki... Ja też kiedyś próbowałam tak powycinać dziurkaczem narożnikowym, ale mi nie wyszło, pewnie miałam zły rozmiar papieru :D

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczne! Jakie delikatne te koronkowe bazy :)

Janny van Woerkens pisze...

Hello Mihaela

You have made a beautiful eastern card.
the colours are very nice.
Also thank you ery much for your written on my blog.
Have a nice day and greetings from Janny

Anka_Hanka pisze...

Cudne, bardzo fajne te koronki, muszę i ja spróbować:-)

marciulaTOja pisze...

Świetne karteczki :)

Ewelina pisze...

Wspaniale kartki Moniu i kawa lepiej smakuje:) Pozdrawiam. Milego dnia

Wanda pisze...

Moniu kartki są przepiękne w wiosennych kolorach :)pozdrawiam

krystynas pisze...

Piękna kolorystyka wielkanocnych kartek.
Wspaniale wyglądają te ozdobne bazy, a ta pierwsza szczególnie.

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Przepiękne kartki!!! Zawsze rozpoczynam dzień w pracy od zaglądania w to zaczarowane miejsce :-)
Dziurkacze też urocze, tylko żeby można było je gdzieś kupić. Poluję na ten pierwszy od długiego czasu i nigdzie nie mogę go dostać:-(
Pozdrawiam

ania pisze...

Prześliczne, wiosenne, radosne prace:))

Misiówa i Spółka:-) pisze...

cudne dziurkacze bardzo mi się podobają:) ja o takich mogę pomarzyć....

ellyscard creatief pisze...

Beautiful Monia
Gr Elly

mośtynka pisze...

Śliczne karteczki !

Chimera pisze...

Obie kartki są przepiękne, takie ciepłe, wiosenne i jak świetnie skomponowane :)

Joanna Oborska pisze...

Śliczne, delikatne, bardzo wiosenne :)

IWA pisze...

Przydadzą się, bo mam jeden zestaw, ale rzadko wykorzystywany właśnie z powodu braku tych wymiarów, chyba nawet nie doczytałam w instrukcji, że było podane, tylko sama testowałam... ot blondynka! :-) A karteczki cudnie radosne i wiosenne! Wystaw je w oknie, może zimę wygonią, bo u nas zasypane na całego, a sanki i głęboki wózek tydzień temu zapakowane na strych...

vena7 pisze...

Wspaniałe karteczki- a żonkil jest uroczy..

Екатерина pisze...

Очень красиво!

OriBella pisze...

Pomysłowo u Ciebie jak zawsze:) Śliczny wiosenny klimat na obu kartkach:)

BellaArt pisze...

Wspaniałe te koronkowe ta bazy, piękna wiosenna kolorystyka:)
Pozdrawiam:)

elpimpi pisze...

PRZECUDNE! GENIALNE te koronkowe bazy! Wyglądają niesamowicie elegancko! :-)

KWioletta pisze...

Piękne karteczki, eleganckie i delikatne. Też w taki sposób wykorzystuję zestawy dziurkaczy :)

weronkaa84 pisze...

Jakie rewelacyjne!!!!

Sylwia pisze...

Karteczki śliczne! A dla tych co nie mają drogiego zestawu dziurkaczy MS sposób na samodzielne wycięcie tanim dziurkaczem narożnym, okrągłej serwetki jest tu: http://www.mojkrzyzykowyswiat.blogspot.com/2012/11/kursik-na-papierowa-serwetke.html. Podobnie można też wycinać bazy kwadratowe. Roboty trochę więcej, ale za to jakie oszczędności :) Pozdrawiam. S.

Evgeniia Kolesnikova pisze...

очень ярко и позитивно!!!

Tenshi pisze...

Urzeka mnie lekość Twoich prac. Nieważne, czy są bujnie ozdobione, czy delikatne i skromne, mają w sobie niesamowity urok. Mam wrażenie, że każda Twoja praca powstała ot tak, z potrzeby chwili, w wolnym czasie, bez kombinowania, utrudniania, bez przesady, bez uprzedniego siedzenia i projektowania długi czas. Co nie oznacza, że są proste, wręcz przeciwnie - niezależnie od formy, budowy czy ilości ozdobników, każda Twoja kartka jest dla mnie dziełem sztuki. Zazdroszczę po cichutku i marzę, że któregoś dnia i mnie się uda w tak naturalny, delikatny sposób stworzyć małe cudeńko.

cyga pisze...

Bardzo radosne, śliczne kartki. Bardzo lubię Twoje kompozycje kwiatowo listkowe.

mazionta pisze...

Ale fajne wiosenno- wielkanocne karteczki!

mapowska pisze...

Przepiekne bazy i całe kartki! Włąnie szekam na jeden zestaw dziurkaczy, więc tymbardziej dziękuje za inspirację :)

Rękodzieło Jadzi pisze...

cudne :)

Kahlan84 pisze...

Śliczne - takie wiosenne. Efekt z dziurkaczami bardzo ciekawy, zawsze jak go widzę kusi mnie zakup kilku... pozdrawiam

Ewa S. pisze...

Uwielbiam tu zaglądać i podziwiać, podziwiać, podziwiać! Piękne kartki, niezwykle świeże, delikatne wiosenne! A za instrukcję - serdeczne dzięki.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dzięki :*
Hahaha, u nas sanki też schowane, a mąż próbował schować nawet zimowe buty ;) Ale podobno już niedługo i będzie wiosna, jakoś doczekamy ;)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Sylwia, z pewnością Twoje kursy się przydadzą :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa. Cieszę się, że prace sprawiają wrażenie, jakbym nie kombinowała, chociaż zwykle jest zupełnie odwrotnie ;)

jperr pisze...

Beauitful card,thanks for sharing it with us.
Blessings,Jocelan

rudlis pisze...

Piękny wysyp wielkanocnych kartek :)
Każda inna, urokliwa, elegancka!

Kasia B. pisze...

Prześliczne karteczki!!!!

Anonimowy pisze...

Kolejne cudowne karteczki :-) Wspaniale oddają wiosenno-świąteczny klimat, a dziurkaczowa koronka tylko dodaje im uroku :-)

Peninia / Gosia pisze...

Prześliczne:)Serdecznie pozdrawia-Peninia ♥♥♥

http://peniniaart.blogspot.com/

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczne kartki wielkanocne :) Koronkowe bazy są bardzo ładne.

kathi17 pisze...

So beautiful for Easter!

AgaSi pisze...

Przepiękne karteczki, słoneczne i wiosenne, do tego śliczne kompozycje kwiatkowo-wstążkowo-listkowe, a koronkowe bazy kiedyś już nam pokazywałaś i już wtedy bardzo mi się podobały. Mam taki jeden zestaw dziurkaczy ale jakoś rzadko go używam, a nawet wymiary pod ręką :) Trzeba to będzie zmienić :)

Sparkly Engineer pisze...

The floral sprays you created are lovely. I like the layouts you used for your cards too.

Riet pisze...

What a beautiful cards.

Hugs Riet.xx

pisze...

Obie kartki przeurocze, ale jednak bardziej podoba mi sie ta pierwsza.

Jagja pisze...

Monika Twoje kartki sa prze cudne, takie wesołe pełne pozytywnej energi- prawdziwe dziela sztuki !!!!

Aga Zaga tworzy pisze...

Piękne kartki