Translate

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Kurs na żonkile

Kurs jak zrobić żonkile wykonałam specjalnie dla Smile&Scrap. Znajdziecie tam wersję angielską i rosyjską, a u mnie będzie kurs po polsku ;)
Aby wykonać żonkile potrzebujemy:
- papier czerpany,
- Marianne D - Wykrojnik ramka kwadratowa i kwiatek CR1203,
- Marianne D - Wykrojnik ramka prostokątna i kwiatek CR1202,
- pręciki,
- tusz,
- klej,
- coś ostrego do zrobienia dziurki,
- spryskiwacz z wodą.

1. Z papieru czerpanego wycinamy po jednym z każdego rodzaju kwiatów, z tego najmniejszy, a z tego największy, którego płatki rozcinamy do środka kwiatu. Wycięte kwiaty tuszujemy.


2. Spryskujemy kwiaty wodą i zginamy ich płatki w harmonijkę. Większy kwiat zginamy delikatniej.


3. Na płatkach mniejszego kwiatu robimy więcej falbanek. W kwiatach robimy dziurki, przekładamy pręciki przez mniejszy kwiat.


4. Na środek większego kwiatka dajemy kropelkę kleju i sklejamy oba kwiatki razem.


Jak widzicie zginamy płatki kwiatów, więc naprawdę nie muszą być one idealnie wycięte, spokojnie można użyć nożyczek lub zbliżonych kształtem dziurkaczy.
Moimi żonkilami ozdobiłam wiosenne pudełko, które już Wam pokazywałam:


Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje kwiaty, a kurs Wam się przyda,. Jeśli z niego skorzystacie, podlinkujcie mój kurs i pochwalcie się, jak wyszły Wam żonkile :)
Dziękuję za wszystkie życzenia  i pozdrawiam jeszcze świątecznie :*

40 komentarzy:

Miko pisze...

Świetny kursik, dziękuję za pomysł! Pudełeczko przepiękne

Elly pisze...

LOVE IT , love it, love it :-)

hugs, Elly

Malgodia pisze...

Są śliczne, dzięki za kurs :)

Wanda pisze...

rewelacyjny kursik i cudo pudełeczko:)

Lili pisze...

świetny kursik! zaraz wypróbujemy:))
a twoja praca - miodzio:)

chanya13 pisze...

Śliczne kwiatuszki, może one w końcu przywołają wiosnę. Pozdrawiam

Art With Heart - Pracownia Plastyczna pisze...

Fantastyczny kurs. Łatwe wykonanie, a efekt niesamowity! :)
Pozdrawiam,
joaśka

PS Zapraszam na moje małe candy.

Wiśnia pisze...

już zapisane w ulubionych hehe...śliczne!!! jak zwykle twoje niezawodne pomysły

Natka pisze...

Świetny pomysł! rewelacyjny efekt! Pozdrawiam światecznie

shiraja pisze...

rewelacyjny kurs. Piękne pudełko. Podziwiam Twoje prace za kolorystyczne dopasowanie i staranność wykonania :)

Alicja w krainie papieru pisze...

Życzenia Radosnych Świąt Wielkanocnych
wypełnionych nadzieją budzącej się do życia
wiosny i wiarą w sens życia.
Pogody w sercu i radości płynącej z faktu
Zmartwychwstania Pańskiego
oraz smacznego Święconego w gronie
najbliższych osób
szczerze życzy …
Alicja

jolagg pisze...

Dziękuję za kurs... cudowne żonkile

Natalia Strzyżewska pisze...

Rewelacyjny kursik i bardzo przydatny :) Dziękuję, z całą pewnością skorzystam :)

Ursula Alice Stegmann pisze...

vielen Dank für die Anleitung, jetzt habe ich wieder etwas dazugelernt. Gruss, Ulla.

basiasz80 pisze...

ale fajnie co ty z tymi wykroinikami wyrabiasz.
Bardzo mi się to podoba.
Jak będę miała te wykroiniki na
pewno z tego kursiku skorzystam.

elizajagoda pisze...

Jak zobaczyłam twoje pudełko z kwiatami i od razu spodobałam to wczoraj zrobiłam żonkil i udało się taka same jak ty twoje kurs na dziś. http://elizajagoda.blogspot.com/2012/04/wesoych-alleluja.html
Oto życzenia Wesołych Alleluja :***

Karmeleiro pisze...

oo kochana, to Ty sama robiłaś te cudne żonkile, pod ogromnym wrażeniem jestem! Cudne są i niemal wyglądają jak żywe!

Anonimowy pisze...

:))) dziękuję za podzielenie się kursem! Twoje żonkile są urocze!

Mihaela pisze...

Just lovely!!! Thanks for tutorial!!!
Happy Easter!!!

Matilde pisze...

Żonkile jak prawdziwe! Wesołych Świąt!

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczne :)
Uwaga! woooda leeeci! :) hihi

Alza pisze...

Świetny kurs Moniko, dziękuję :)

kathi17 pisze...

Thank you for the course on your beautiful flowers. The box is so beautiful too!

kathi17 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Priya pisze...

B'ful flower! Thank you for sharing this beauty!

gré pisze...

thanks its beautiful

gré xxx

BB pisze...

świetny kursik a żonkile wyszły cudowne.

IWA pisze...

Bardzo pomysłowy kurs, kwiatki piękne!

wiola_c pisze...

Śliczne żonkile :))))
Dziękuję za kursik. :))))

Madzioza pisze...

Mamo! Jakie piękne to pudełeczko! Cudny środek. Kursik na żonkile świetny!

monia pisze...

Są prześliczne:))))

frogus_80 pisze...

Woooow, ależ rewelacyjne to pudełeczko!!!

A kursi extra, nie mam tych wykrojników, ale zainspirowałaś mnie i spróbuję pokombinować z tym co mam w swoich zasobach :)

ania pisze...

Wspaniały kursik - piękne, realne niemal kwiaty:) Dziękuję:))

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Genialny kurs! Żonkile wyglądają jak żywe. Dla mnie jesteś Mistrzynią wycinankowych kwiatów :)

vena7 pisze...

wspaniały

el pisze...

piękne te żonkilki

Kavitha Vadhri pisze...

lovely flowers u make

Unknown pisze...

Swietne kursiki na kwiatki ! Ogolnie Blog jest przepiekny !

ETI pisze...

Super kurski. Zobacz co powstało przy pomocy twojego kursiku
http://etipasja.blogspot.com/2016/03/wiosna-wiosna-i-zonkile.html :)

hubka83 pisze...

cudeńka! Dziękuję!