Translate

środa, 18 maja 2011

Jubileuszowa...

...kartka na 50 urodziny dla pewnego pana :)



Moja ulubiona rozetka, tym razem w wersji wielowarstwowej:


Nie mogło zabraknąć ulubionej rameczki Spellbinders Labels Fourteen ze Scrapcafe, przy szyldzie w wersji 3D:


I gałązek Marianne:


Oczywiście całość w pudełku z szybką:


Materiały ze Scrapcafe:
Marianne gałązka ,
Spellbinders Labels Fourteen,
Spellbinders - Shapeabilities Floral Doily Motifs
Ranger Stickles Glitterglue Frosted Lace,
Kars - mata do embossingu i cięcia,
kosteczki dystansujące



Czy wiecie, że w Scrapcafe można już kupić moje ukochane Cherry Blossom?

Kartkę zgłaszam na urodzinowe wyzwanie w Twórczym Pokoju :)
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy mnie odwiedzili, a tym, którzy zostawili miłe słowa przesyłam całusy :*
Pozdrawiam i życzę wspaniałej środy :)

38 komentarzy:

silence pisze...

Kartka dla Pana elegancka i w dodatku nie jest w tendencyjnych kolorach. Podziwiam z jaką umiejętnością posługujesz się wycinanymi elementami.
A wiesz, że niewiele by brakowało, a nagabywałabym Cię o to gdzie kupiłaś swoje wiśniowe kwiaty i poprosiła o następne wspólne zakupy? :) A teraz spokojnie poczekam na paczuszkę ze Scrapcafe :)
Pozdrawiam serdecznie.

Anula pisze...

Piękna rozeta i cała kartka. Podziwiam:)

Joanna Oborska pisze...

I znowu piękność :) A Twoje rozetki są wyjątkowe :)

Chimera pisze...

Ale cudo i jakie eleganckie! Ja tak jak silence, podziwiam ( i po cichu zazdroszczę), to jak wszystko do siebie dobierasz. Widać, że współpraca z maszynką świetnie Ci się układa. Pozdrawiam :*

Татьяна А. pisze...

Very beautiful, graceful work!!! I in delight!!!

Megliken pisze...

Rozeta, jak i cała kartka robią wrażenie...

Ładnie wyszło Ci tez pudełko. Ja właśnie próbowałam zrobić jedno dla mojej kartki, ale jakieś takie krzywe wyszło :(

aaa pisze...

całość przepięknie się prezentuje!!!!
rozetka jest bardzo elegancja i niebanalna w żadnym calu!!!
Sprytnie wybrnęłaś z ciężkiego tematu męskich kartek :)

Ela pisze...

po prostu piękna!!!

Anabel pisze...

Moniu, co tu zaglądam to wzdycham do Twoich kartek... są takie... zachwycające!!

też bym tak chciała umieć połączyć wszystkie papiery jakiem mam...

I na szczęście mam już Twój notes :) CUDNY jest!!! dziękuję bardzo jeszcze raz :)

cyga pisze...

kompletne rozetkowe szaleństwo, próbowałam je robić, ale nie polubiłyśmy się.

AgaSi pisze...

Moniś, rozeta full wypas :) Piękna karteczka, moje kolorki.

Hogata pisze...

Wszła przepysznie! Bardzo elegancko i akurat na taką dostojna okazję :)

Barbara pisze...

MONIKOWE ROZETKI TO JEST TO!! :)

ewkiki pisze...

Wygląda jak tort, śliczna!

jojcia pisze...

Rozeta jest prześliczna. Też bym chciała umieć takie cuda tworzyć.
Moja następna kartka to będzie składaczek z rozetką :) - może mi się uda.
pozdrawiam

Elly pisze...

Beautiful card and box.

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Pięknie skomponowana całość, a rozetka cudowna!
Podziwiam precyzję i to jak prezentujesz swoje prace, bo ładne zdjęcia sprawiają, że aż miło patrzeć :)
P.S. Dziękuję za papiery :*
Pozdrawiam ciepło

Rae pisze...

Ależ Ci te rozetki pięknie wychodzą :)

Artes de Nágela pisze...

Wonderful card. I loved it!

Mona Pendleton pisze...

Beautiful as always Monia! The fan fold embellishment looks AMAZING!

BETIK pisze...

Toż to prawdziwe dzieło sztuki!! Rozetki niezwykle umiejętnie skomponowane- robią wrażenie!

Iniekcja pisze...

Piękne karteczki tworzysz! Pozdrawiam :-)

gré pisze...

heel mooi
groetjes gré

IWA pisze...

Cuda i dziwy! A ja się zachwycałam swoją rozetką, która się nie umywa nawet...

Julapi pisze...

Podziwiam Twoje rozetki. Bardzo pieknie sie prezentują i sprawiają że kartki wyglądają wyjątkowo elegancko.

vena7 pisze...

Piękna...

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękna kartka :)

Karolina pisze...

Śliczna kartka,
rozetka jest mega wspaniała!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Ooooh... piękna jest!!!
Rozenta prezentuje się bosko... jest niesamowita :D
:*

MOLLIK pisze...

wow!!!! przepiękna kartka! napatrzeć się nie mogę na harmonijkowe koła, cudowne!

askoz pisze...

Rozetka cudo!
Kartka bardzo elegancka;)

monia pisze...

Piękna jest !!!!

fasoolka pisze...

Rozetka robi wrażenie! SUPER! a cała karteczka pięknie zakomponowana i świetnie pasuje do okazji :)

JagaBa pisze...

Monia ,mistrzyni w wykonaniu rozetek:))Przepiękna karteczka!
Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

ziutka pisze...

dzieło sztuki to mało powiedziane, rozeta jest F E N O M E N A L N A!!!! z resztą jak cała kartka!

Kasia B. pisze...

Przepiękna!!!

Kaśka pisze...

widać, że to misterna robota - kartka jest piękna !!!

Joanna Wiśniewska pisze...

To ta ulubiona :)