Translate

niedziela, 18 czerwca 2023

Summer Meadow

Witajcie.
Czy znacie już nową, sielską kolekcję Summer Meadow od Scrapandme? Pełno w niej pięknych, letnich kwiatów, kolory też przywodzą na myśl łąkę w pełnym rozkwicie. Cudne kwiaty i grafiki aż się proszą o stworzenie puchatej, warstwowej kartki i taka jest właśnie moja dzisiejsza inspiracja.
Do jej zrobienia użyłam papieru Summer Meadow 07/08, dodałam śliczne grafiki z arkusza Ephemera & Elements. Na nich ułożyłam mnóstwo kwiatów i listków z Summer Meadow Flowers 1 i Flowers 2. Biedronki i motylek pochodzą z okładki kolekcji. Po dokładną listę produktów zapraszam na bloga Scrapandme.
 




Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

6 komentarzy:

Aga Zaga tworzy pisze...

Cudowna praca. Uwielbiam polne kwiaty, a tutaj prezentują się obłędnie. Pozdrawiam.

Małgosia X pisze...

Jaka piękna kartka! Uwielbiam takie sielskie klimaty.
Pozdrawiam.

aga-craft pisze...

Wow, jak pięknie :) poczułam się jak Dyzio marzyciel na łące pełnej kwiatów :)

Wanda pisze...

Przepiękna kwiatowa kartka :)

Celestial pisze...

Fantastyczna, cudownie ukwiecona karteczka :) Piękne są te papierki :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękne te papiery, a Ty stworzyłaś przepiękną kartkę!!!