Translate

piątek, 27 stycznia 2023

Słodki albumik

Witajcie.
Dzień Babci już za nami, przed nami Walentynki, ale ja akurat Walentynek nie lubię. Lubię za to dużo słodkich kolorów, więc mam dla Was dzisiaj słodki, dziewczęcy mini albumik harmonijkowy, pełen kwiatów i cudnych tekturek. W asortymencie Scrapka znajdziecie mnóstwo przeuroczych, dziecięcych tekturek. Ja wybrałam śliczne ubranko, buciki, serduszko i konika. Dodałam do tego kwiaty przestrzenne i wycinane z papieru, gazę i perełki.

   
 

 


 
Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

6 komentarzy:

cebelica pisze...

This is very beautiful! xx

Celestial pisze...

Cudowny albumik :) Przepiękne kolorki :)

Ludkasz pisze...

Śliczny :)

aga-craft pisze...

Cudny, rozpływam sie :)

Mój świat kolorów pisze...

przepiękny!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Zachwycający album, będzie wspaniałą pamiątką :)