Translate

czwartek, 17 lutego 2022

Wiosenna i wielkanocna

Witajcie.
W związku z tym, że powolutku czuję wiosnę, przychodzę dziś z kartką wielkanocną, do której uwiłam gniazdko. W gniazdku umieściłam mech i jajeczka z masy papierowej, a całą kartkę udekorowałam papierami ScrapAndMe. Zrobiłam zupełny mix papierów - tłem jest arkusz  Grunge Backgrounds 01, który postarzyłam i podarłam. Z arkusza Sapphire Days Cut out sheet flowers wycięłam niebieskie i kremowe kwiaty, listki pochodzą z Leaves Cut out sheet. A skoro wiosna, to nie mogło zabrankąć pierwszego motylka z Butterflies Cut out sheet.



 
Użyte produkty:
Grunge Backgrounds 01
Sapphire Days Cut out sheet flowers
Leaves Cut out sheet 
Butterflies Cut out sheet 
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

3 komentarze:

Samra pisze...

Stunning work as always!
Samra
Paper Talk with Samra

Jan's Paper Flowers pisze...

Sooo beautiful!!!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDNA!! Pięknie ukwiecona!