Translate

niedziela, 17 października 2021

Kartka z widoczkiem

Witajcie :)
Pokażę Wam dzisiaj dla odmiany mocno mroźną, zimową kartkę, którą zrobiłam z pięknych papierów ScrapAndMe Frosty Days.
Widoczek wycięłam z arkusza Frosty Days 10, podkreśliłam śnieżne detale brokatem. Niebieski papier nad nim to część pięknego arkusza  Frosty Days 07. Z niego też wycięłam cudną, delikatną gałązkę, którą nakleiłam z lewej strony. Kompozycję kwiatową uzupełniłam kwiatami z Christmas 05 i listkami z Leaves 3, które świetnie sprawdzają się w zimowych bukietach. 
 
 
 
Zimową ramkę wycięłam wykrojnikiem Heartfelt Creations Holiday Snowflake Frame Die.
 

Użyte produkty:
 

4 komentarze:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudna!! Ślicznie oprawiony widoczek!!!

Bożena S pisze...

Piękna zimowa praca :)

Jan's Paper Flowers pisze...

Gorgeous card my friend! That paper is beautiful!

Gosia pisze...

Lubię ten typ Twoich kartek !