Translate

poniedziałek, 24 maja 2021

Ślubna ramka

Witajcie.
Pamiątka ślubu niekoniecznie musi być w formie kartki, może to być również ramka. Dziś mam dla Was właśnie taką ślubną pamiątkę - głęboką ramkę z Ikei, którą ozdobiłam ślicznymi tekturkami ze Scrapka i moimi kwiatami z kalki. 
Pomalowaną na biało, śliczną Magnoliową parę umieściłam w centrum ramki, dokoła dodałam mnóstwo kwiatów, które fantastycznie uzupełniły różne zawijaski i dekory.



 
Serwetki i kwiaty wycinałam wykrojnikami Heartfelt Creations.
 

Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

6 komentarzy:

piaseiza pisze...

Ależ cudo!!!!!!

Mój świat kolorów pisze...

Cudna pamiątka 🥰

Gina Bloyaert pisze...

Dag Monika,
Wat een prachtige kaart!!!
Mvg Gina België 🤩🤩👏👏👏🤗🤗🤗

Craftfanka pisze...

Co za śliczności:) Uwielbiam embosing na kalce:)

aga-craft pisze...

Cudowna praca, ta biel...uwielbiam :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna praca!! Wyjątkowa pamiątka!!
Kwiatuszki z kalki są przepiękne!