Translate

poniedziałek, 1 marca 2021

Urodzinowo

Witajcie.
Dziś przychodzę z ciut nietypową pracą - połączeniem ozdoby na butelkę i kartki urodzinowej. 

Praca składa się z trzech tagów, które wycięłam z papieru craft. Zrobiłam na nich wzór za pomocą maski Cegły i kamienie, dodałam morskie grafiki i życzenia. Dodałam też gałązki z zestawów Wiosna, wiosna i Listki. Gąbką naniosłam trochę gesso, dodałam też różne mikrokulki, muszelki i duży, srebrny brokat. Całość przywiązałam do butelki za pomocą sznurka.

 






 
Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

4 komentarze:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

SUPER! Wspaniały prezent!!

Elżbieta pisze...

Świetny pomysł 😍

Elżbieta pisze...

Świetny pomysł 😍

wiola_c pisze...

Idealny prezent, w idealnym anturażu dla miłośnika morskich przygód. :)