Translate

piątek, 25 grudnia 2020

Upcykling z aniołkiem

Witajcie w ten świąteczny poranek.
Mam nadzieję, że święta przebiegają Wam spokojnie z mnóstwem pyszności ;) Dziś mam dla Was trochę nietypowy projekt, trochę świąteczny, a trochę zimowy, ale na pewno bardzo odprężający.
Ostatnio znalazłam metalowe, zamykane pudełko z okienkiem. Niektóre przedmioty aż proszą o alterowanie, więc się nie opierałam i wzięłam do pracy ;) Pomalowałam je grubą warstwą gesso, dodałam pastę strukturalną, mikrokulki większe i mniejsze, przykleiłam ramkę z żywicy, a wewnątrz wkleiłam aniołka. Na dole dodałam śliczny, ażurowy ozdobnik Anemone. Wszystko pomalowałam je jeszcze odrobiną gesso i dodałam sztucznego śniegu.
 


A potem doszłam do wniosku, że aniołek mi nie pasuje i wymieniłam go na ośnieżone domki ;)
 

Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :*
Życzę Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku, oby był lepszy niż ten mijający.
Trzymajcie się zdrowo!

10 komentarzy:

bolletjelucky.blogspot.com pisze...

Wauw stunning work Monia. I'm in love with that sweet little angel. Beautiful...
Greetings Miranda

Gosikowy Zakątek pisze...

Radosnych Świąt i lepszego Nowego Roku :)

Wanda pisze...

Cudna praca :) Pozdrawiam świątecznie :)

aga-craft pisze...

Wspaniała praca, zwłaszcza w wersji z Aniołkiem :) Wesołych Świąt :_)

Ellen pisze...

Merry Christmas for you and your family!
Best wishes for 2021!
Your creation is beautiful...love it!
Grtz Ellen

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękna, magiczna praca!!!

Mój świat kolorów pisze...

cudna, śnieżna i bajeczna praca! wszystkiego dobrego :))

eniutek pisze...

Jakie to jest piękne !!!!!!!!!! Delikatna i subtelna praca . Pozdrawiam poświątecznie :)

OriBella pisze...

Śliczna, delikatna praca, no i ten aniołek :)) Samego dobra Moni na cały Nowy Rok dla Ciebie i Twoich bliskich:)

wiola_c pisze...

Ślicznie ośnieżone pudełeczko i z aniołkiem, i z domkami wygląda cudnie. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)