Translate

poniedziałek, 5 października 2020

Na chrzest w bieli

Witajcie :)
Ostatnio pokazałam Wam słodką, różową pamiątkę chrztu, a dzisiaj mam inną wersję - w bieli i zieleni. Oczywiście łączą je cudne tekturki Anemone.

Zarówno kartkę, jak i pudełko ozdobiłam mnóstwem kwiatów, użyłam białych magnolii, kwiatków wiśni i małych różyczek. Dodałam też zielone listki, sizal i perełki. Jako element nawiązujący do chrztu wystąpił piękny, warstwowy krzyż, który pomalowałam markerem olejowym i obsypałam brokatem.


Użyte produkty:
Tekturka Duch Święty krzyż 2szt. Anemone
Kwiat wiśni mix white/cream
Kwiaty Magnolia white
Róża biała 10mm 5 szt.
Tekturka serduszka na arkuszu Anemone
Pudełko 15x15 wysokie pełne Rzeczy z Papieru

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!

1 komentarz:

Craftfanka pisze...

Przepiękna pamiątka:) Kwiaty są fantastyczne:)