Translate

poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Romantycznie


Witajcie.
Dziś mam dla Was jasną pamiątkę ślubu z cudną tekturką Anemone w roli głównej.


Cudną, romantyczną tekturkę pomalowałam na biało i obsypałam brokatem, dodałam jak zwykle kwiaty i listki. Niebieskie kwiaty zrobiłam sama z foamiranu, a kompozycję uzupełniłam małymi, białymi różyczkami i perełkami, które przykleiłam klejem Magic. Do kompletu jak zwykle okleiłam pudełko z Rzeczy z Papieru.


 
Użyte produkty:
Róża biała 10mm
Pianka foamiran jasnoniebieska
Tekturka państwo modzi na ławeczce Anemone
Pudełko niskie 15x15 białe


Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!

2 komentarze:

Craftfanka pisze...

Świeża i delikatna praca:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Romantyczna karteczka!!