Translate

czwartek, 25 czerwca 2020

Mnóstwo słodyczy

Witajcie.
Dziś znów czas na więcej inspiracji z nową, słodką kolekcją Tender Moments od Heartfelt Creations. Po instrukcje zapraszam na bloga Heartfelt Creations :)


Zrobiłam kartkę typu easel, ozdobiłam ją papierami z kolekcji Tender Moments, dodałam też śliczne zwierzaczki i napisy z tej kolekcji. Nie mogło się też obyć bez mnóstwa kwiatów Oakberry Lane Blossoms i listków Leafy Accents. Kwiatki i listki ukształtowałam za pomocą odpowiednich moldów, które wspaniale ułatwiają i przyspieszają pracę.



Użyte produkty:
HCDP1-2116 Tender Moments Paper Collection
HCPC-3916 Baby`s Friends Cling Stamp Set
HCD1-7301 Baby`s Friends Die
HCD1-7300 Welcome Baby Die
HCPC-3915 Welcome Baby  Cling Stamp Set
HCFB1-469 3D Blossoms Shaping Mold
HCD1-7200 Oakberry Lane Blossoms Dies
HCPC-3842 Oakberry Lane Blossoms Cling Stamp Set
HCD1-7193 Leafy Accents Dies
HCPC-3835  Leafy Accents Cling Stamp Set
HCFB1-467 3D Leafy Accents Shaping Mold

HCDA2-450 Stack and Store Daubers-Pack of 30
RACP436 Ranger Archival Ink Pad - Leaf Green
RACP468 Ranger Archival Ink Pad – Jet Black
159723 Designer Dries Clear Adhesive
352854 Metal Tip for Adhesive Bottles
HCS1-460 Bridal Bouquet Stamens-Small
HCST1-401 Deluxe Flower Shaping Kit
HCPP1-468 Deluxe Flower Shaping Paper Pack of 25 - White
PGM15015 Rajni Chawla`s Crystal Clear
 



Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!

5 komentarzy:

aga-craft pisze...

Jak radośnie :) uwielbiam dziecięce prace :) kwiaty i listki- bajka :)

Mój świat kolorów pisze...

Wow, tak słodko i pięknie 🌷

Mój świat kolorów pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
"Szalka" - Agnieszka pisze...

UROCZA

Anna Jaga pisze...

Pięknie ukwiecona karteczka w delikatnej kolorystyce, śliczne kwiaty i listki :)