Translate

środa, 27 maja 2020

Opakowanie czekoladek

Witajcie :)
Dzisiaj chcę Wam pokazać bardzo proste opakowanie na czekoladki, które ozdobiłam pięknymi tekturkami Anemone.


Zrobiłam opakowanie z papieru Sense and Sensibility 07, zaznaczyłam linie zgięcia, poskładałam je i skleiłam. Czekoladki można wysunąć bokiem z opakowania. Na górze nakleiłam postarzony kawałek papieru Sense and Sensibility 08, który ozdobiłam. Na początek pomalowałam serce  - jedną warstwę markerem na niebiesko, a drugą na biało. Dodałam listki i kwiaty - magnolie, kwiaty jabłoni, różyczki i sweethearts mini. Użyłam też ślicznych tekturowych listków: drobne listki z zestawu z wiankiem i zawijaski z liliami. Na koniec dodałam perełki, kwiaty lekko maznęłam gessem i obsypałam brokatem.



Użyte produkty:
Sense and Sensibility 07 
Sense and Sensibility 08
Tekturka ramka serce wisterii Anemone
Tekturka wianek i gałązki 02 Anemone 
Tekturka ornamenty lilie Anemone 
Tekturka serduszka na arkuszu Anemone
Podkład gesso biały Pentart 
magnolie
kwiaty jabłoni
różyczki
sweethearts mini

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!  

6 komentarzy:

Anna Jaga pisze...

Przepięknie ozdobione pudełko, śliczne serce i kompozycja kwiatowa :)

Mój świat kolorów pisze...

Zachwycająca kompozycja i całość 🌷

a-lenka pisze...

Piękne opakowanie na czekoladki. Doskonały prezent sam w sobie. Cudna kompozycja!
Pozdrawiam Alina

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękne opakowanie na czekoladki!!! Śliczna kompozycja kwiatowa!

Monika pisze...

Pięknie zapakowałaś czekoladki, pozdrawiam ♥

Mama Zuzi i Zosi pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.