Translate

piątek, 18 października 2019

Świąteczny shadow-box

Witajcie.
Wiem, że dopiero październik, ale czas do świąt ucieka tak szybko, zawsze czuję się zaskoczona, że już nadeszły. Dlatego co roku próbuję wcześniej zrobić świąteczne kartki i ozdoby. Dziś pokażę Wam świąteczny shadow-box.
 

Użyłam bazy shadow-box, którą pomalowałam na brązowo i czerwono. Szczyt boxa ozdobiłam girlandą. Przykleiłam mnóstwo mchu, na którym ułożyłam kolejne ozdoby: kwiaty z foamiranu, listki wycięte z papieru, szyszeczki i jagody. W centrum umieściłam shaker-box lampę naftową, a obok mniejszy lampion. Na dole znalazł schronienie mały reniferek. Na górze przykleiłam prawdziwe laski cynamonu, dodałam też pomalowany brązowym woskiem anyż z zestawu bakalii.  Gotowy box musnęłam brązowym, metalicznym woskiem.



Użyte produkty:
 
Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

4 komentarze:

wiola_c pisze...

Jest przepiękny. Patrząc na niego czuję już zapach pierników i choinki. Pięknie wszystko wymyśliłaś, skomponowałaś i tknęłaś w niego czar świąt. :)
Gdybyś nie miała przypadkiem miejsca na niego w swoim domu to wiesz ... :)))))))

Chimera pisze...

Wooow, jaki śliczny, taki ciepły i klimatyczny :)

chanya13 pisze...

Wow - czerwień tworzy niesamowity klimat, pozdrawiam

mosia pisze...

Ojeju, jest niesamowity! <3