Translate

środa, 16 stycznia 2019

Rocznicowa na niebiesko

Witajcie.
Dziś mam dla Was rocznicową kartkę na niebiesko, z produktami z Agaterii.


Użyłam papieru Magic Dreams 5/6, na nim zbudowałam kompozycję kwiatową z kwiatka z foamiranu i stemplowanych kwiatów Róża - zestaw 2 duży. Małe listki nastemplowałam tuszem Peeled paint i wycięłam Wykrojnikiem Wianek 1. Duże listki wycięłam wykrojnikiem Gałązka 1 z papieru Oh Hello Spring! 1/6. Małe serduszka to urocze detale z Romantycznego arkusza. 


W komplecie jak zwykle pudełko z Rzeczy z Papieru


Użyte produkty:

Oh Hello Spring! 1/6
Wykrojniki Wianek 1
Wykrojnik Gałązka 1
Wianek pełny stempel do wykrojnika
Peeled paint
Arkusz do wycinania Romantyczny  
Róża - zestaw 2 duży

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

4 komentarze:

Ева pisze...

Bardzo ciekawe połączenie wolumetrycznego kwiatu i wytłoczonej róży. Wygląda świetnie!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna!!! Super wygląda ten bukiecik !!!

Lisa pisze...

This is so stunning!! I love the rose you added!! The flowers are gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

Beautiful flowers! Stunning color