Translate

czwartek, 13 grudnia 2018

Szara i czerwona

Witajcie.
Dziś pokażę Wam dwie świąteczne kartki pełne tekturek ze Scrapka, podobne kompozycyjnie, ale w różnych kolorach.
Pierwsza jest rustykalna, szaro-biała z odrobiną czerwieni. W centrum kartki nakleiłam ramkę O mój rozmarynie. Na niej nakleiłam  budkę dla ptaszków z jemiołą. Z białego foamiranu zrobiłam kwiaty, a kompozycję kwiatową uzupełniły jodełki i gałązki jemioły.




Druga kartka jest w czerwieniach, z czerwonymi kwiatami z foamiranu i różyczkami, do których również dodałam  gałązki jodełki i jemioły. Wśród listków schowała się warstwowa choinka i ptaszki, które pokolorowałam promarkerami. Pod ptaszkami widać ramkę O mój rozmarynie.





Użyte produkty:

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam! 

6 komentarzy:

Lisa pisze...

They are both so stunning!! I love the layers and details of each one!! Gorgeous, gorgeous cards!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Gosikowy Zakątek pisze...

obie kartki są zachwycające!

Monika pisze...

Piękne lecz szaro biała z odrobiną czerwieni podoba mi się szalenie

Wanda pisze...

cudne karteczki :)

Madzik pisze...

Obie są śliczne, ale pierwsza jest tą naj!!!

piaseiza pisze...

Prześliczne!!!