Translate

piątek, 5 października 2018

Turkusy

Witajcie.
Mam teraz trudny czas, kłopoty chyba zbierały się gdzieś na kupkę, żeby wysypać mi się naraz na głowę. W moim kąciku nie powstaje w zasadzie nic nowego, ale na szczęście mam sporo zaległości, więc mogę Wam je po kolei pokazywać. Dziś pokażę mocno zaległy notes z Eco-Scrapbooking, który okleiłam papierami UHK. Użyłam też stempli Marianne D i resztki pozostałej po wycięciu mariankowym alfabetem.



Te mazaje i kropki to właśnie stemple Marianne D.



Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

7 komentarzy:

piaseiza pisze...

Bardzo fajny! Trzymaj się:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękny!!
Kłopoty często chodzą parami a nawet trójkami! Trzymaj się :)

Craftfanka pisze...

wspaniale wszystko dobrałaś. Cudny kolor:)

Ellen pisze...

Beautiful!
Grtz Ellen

malwinkowo-scrap pisze...

alez to piekne:)!

Lisa pisze...

This is so creative and fabulous!! I love the colors and layers!! It's beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Aneta pisze...

Świetny notesik!
Trzymam kciuki, żeby wszystko dobrze się poukładało.