Translate

poniedziałek, 19 czerwca 2017

Ślubny składaczek

Witajcie.
Dawno nie było kartek ślubnych, więc dziś mam dla Was kartkę -składaczek. Ta forma nazywa się chyba kartką kaskadową, o ile pamiętam. Ozdobiłam ją oczywiście kwiatami z Wild Orchid Crafts, ślicznymi liliami w odcieniach fioletu, malutkimi sweethearts, dodałam też sizal i listki.


Dodałam serwetki Marianne D i listki Sizzix Garden Greens 661206.


Serduszka wycięłam wykrojnikiem Marianne D.


  Ozdobniki przy życzeniach wycięłam jednym z wykrojników z zestawu Sizzix Hello Doily 661096.




Produkty z Wild Orchid Crafts:
MINIATURE WHITE SWEETHEART BLOSSOM FLOWERS MKX-328
MIXED PINK SELF ADHESIVE PEARLS (SET A) - ⅛" (3mm) MKX-501
MULBERRY PAPER LILY FLOWERS MKX-301

IVORY SISSAL FIBRE MKX-586
WHITE MULBERRY PAPER LEAVES - 1¼ (30mm) MKX-448

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

11 komentarzy:

adablog14 pisze...

Bellissimi fiori e bellissimi colori...abbracci ada

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Pięknie jak zawsze!

piaseiza pisze...

Bardzo efektowna :)

Petras Bastelschätze pisze...

Mona lovely card layout ans stunning flower arrangement. I like the color scheme too.

Aneta pisze...

Cudeńko!

Chimera pisze...

Cudo! Jest zachwycająca :)

Lisa pisze...

This is absolutely stunning!! I love the cascading design!! The flowers look amazing!! So elegant and gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Julianna pisze...

Очень красивая открытка! Такая нежная!

Ульяна и Полина pisze...

Как красиво!!!

Szaneta pisze...

Piękna!cudne połączenie kolorów :-)

wiola_c pisze...

Śliczny składaczek. Podoba mi się delikatne tło i mocne akcenty kolorystyczne w kompozycji. :)