Translate

piątek, 29 stycznia 2016

...

Dzisiaj, jak co piątek, miał być post z nową pracą, ale nie będzie...

Staram się Was inspirować, wyjaśniać, odpowiadać na pytania i maile.
W zamian dostaję kopie moich prac...

Naprawdę nie chcę podań o zgodę, wystarczy wspomnieć o źródle "inspiracji".

I tak, znam wszystkie argumenty, że nie opatentowałam moich prac i że mogę trzymać je w szufladzie zamiast pokazywać...
I doskonale wiem, że podobne pomysły mogą się rodzić równolegle...

Jest mi po prostu przykro...





Zawsze bądź pierwszorzędną wersją siebie, zamiast być kiepską kopią kogoś innego.
Judy Girland

20 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

I co Ci tu powiedzieć..... chamstwo i bezczelność nie zna granic!!!

ewinka Nowa pisze...

Niestety tak bywa coraz częściej.Niektórzy wolą kopiować innych a nie tworzyć samodzielnie. Na pocieszenie dodam ,że dzieła wielkich mistrzów zawsze kopiowano :-)))

Stara Pracownia pisze...

Przykre- ja to też co jakiś czas przerabiam, głównie z aniołami z masy solnej. Ludzie tak długo coś kopiują, że potem nawet zaczynają myśleć, że sami są autorami pierwowzoru. Szkoda gadać. Głowa do góry, "co nas nie zabije to wzmocni". Mimo wszystko miłego piątku życzę! 3maj się Kochana:-)

agnieszka pisze...

Doskonale wiem co czujesz...niestety

Joanna Wiśniewska pisze...

Moniu. Przykro bardzo. Trzymaj sie.
Ja tez zauwazam, ze wiele osob nie potrafi wspomniec skad inspiracja czy pomysl jak cos wykonac.

mosia pisze...

Cytat na końcu posta mówi wszystko. Kropka.
Trzymaj się i nie daj się!

el pisze...

przykre ale jakże prawdziwe ... A ja kocham Twoje prace uczą mnie staranności , której mi brak. Nie wszyscy umieją jednak uszanować artystę i jego pracę .

Elżbieta pisze...

To przykre. Tworzysz piękne prace, które są cudownymi inspiracjami. Ale żeby kopiować :( czysta bezczelność

IWA pisze...

Twoje prace są pierwszorzędne, dlatego je beztalencia kopiują. Jest w tym wielki plus: to Ty masz talent i dar tworzenia!

a.le kartka pisze...

Moniko, jeśli cokolwiek może Cię pocieszyć to fakt, że jesteś WZOREM dla mniej kreatywnych osób. Jedynie przykro, jeśli inni tego nie doceniają tak, jak wymaga przyzwoitość.
Mam nadzieję , że przyjemność tworzenia i realizowania Twoich pomysłów wezmą górę i będziemy podziwiać Twoje prace:)

Dorota pisze...

Kopie to tylko kopie, a Ty masz niesamowite prace, więc głowa do góry i czekam na kolejną piękną pracę ;)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Jak to możliwe? Twoje prace są jedyne w swoim rodzaju!

Wanda pisze...

Moniu tworzysz piękne prace i szkoda nerwów czekam na Twoje przepiękne prace :) pozdrawiam

Ludkasz pisze...

Moniu, podziwiam Twoje prace, Twoje pomysły:) Od dawna zaglądam do Ciebie i cieszę oko... I niech tak zostanie...Mnóstwo serdeczności przesyłam:)

Anonimowy pisze...

Oglądam w internecie różne prace,tak żeby zainspirować się,poszukać pomysłu, NIE KOPIOWAĆ i Pani pracę zawsze rozpoznaje od razu. Więc proszę się nie martwić BO JEST PANI NIE DO PODROBIENIA po prostu.Dla mnie żadna kopia nie dorówna staranności i jakości Pani dzieła.
Pozdrawiam

Gosia pisze...

To prawda Twoje prace są jedyne w swoim rodzaju.Często Cię podpytuję i zawsze dostaję życzliwą odpowiedź,też mnie inspirujesz i zawsze będziesz Mistrzem,moim i wielu innych .....A podróby trzeba piętnować...i tyle....

Megliken pisze...

Moniko, jesteś mega zdolną i przede wszystkim bardzo kreatywną Osobą, a Twoje prace są niepowtarzalne! Podziwiam Twoje karteczki od dawna i ciesze się, ze kilka ładnych lat temu jedną z nich zrobiłaś dla mnie :)

Matilde pisze...

Co to się dzieje, że tyle kopiowania ostatnio dookoła? Nie dziwię się, że czujesz niesmak, ale nie pozwól, żeby taki nędzny złodziej pozbawił Cię radości tworzenia! Buziaki!

krystynas pisze...

Niestety i Tobie nie udało się uniknąć przykrych sytuacji - trzymaj się ciepło.

wiola_c pisze...

Moniś mocno przytulam! Jest mi bardzo przykro, ze ktoś sprawił Ci przykrość. Trzymaj się!