Translate

środa, 7 października 2015

Ślubny komplet z turkusem

Papiery z kolekcji My Wedding Craft&You Design są eleganckie i delikatne, idealnie nadają się do ślubnych prac.
Szarych papierów My Wedding 6 użyłam do wykonania ślubnego kompletu, składające się z kartki w pudełku i etykiety na wino.



Wewnątrz również ozdobiłam kartkę papierem My Wedding 6.


Kwiaty zrobiłam z papieru czerpanego, który zabarwiłam na turkusowo. Wycięłam je wykrojnikiem Marianne D LR0145 i LR0164, potuszowałam brzegi i uformowałam na mokro. Pod kwiatami umieściłam ramkę Marianne D LR0327. Drobne listki wycięłam Marianne D CR1264.


Etykieta na wino ma regulowaną szerokość, z tyłu wiązana jest na wstążki.


A tak wygląda cały komplet.


Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

Gertrude pisze...

WOW, Wuuuuuuuuuuuuuuunderschön, ich bin ganz begeistert
glg Gertrude

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowny komplecik!!!!!!!!

Chimera pisze...

Przepiękny, taki elegancki i delikatny :)

Anita pisze...

Bardzo mi się podoba, pozdrawiam

a.le kartka pisze...

Świtny komplet! Turkusowe kwiaty cudne!!!

artiza pisze...

piękne ...perfekcja w każdym calu:)

OriBella pisze...

Niepowtarzalny komplet, podoba mi się bardzo:)

wiola_c pisze...

Rewelacyjny zestaw. Śliczne kolory i oczywiście piękne kompozycje kwiatowe. :)

Ewa S. pisze...

Świetnie zestawiłaś odcienie kolorów Moniu!!!