Translate

wtorek, 21 kwietnia 2015

Zaproszenia

Dziś resztka zaproszeń komunijnych mojej córki, już trafiły do gości.


Papiery to Easter Greetings Craft&You Design, tekturki pochodzą z  Wycinanki. Kwiaty oczywiście z Wild Orchid Crafts. Pierwsze dwa zaproszenia podobne, z pięknym kielichem...

 


...ostatnie jeszcze bardziej minimalistyczne, ozdobione tylko cudną ażurową wycinanką.


Podkleiłam ją na kosteczkach.


Zaproszenia są proste, ale mam nadzieję, wystarczająco wymowne.
Pozdrawiam!

9 komentarzy:

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

I właśnie ta prościutka, ostatnia mi podoba się najbardziej :-)

Kasia pisze...

Zaproszenia prezentują się wspaniale ! Wyglądają bardzo elegancko.

el pisze...

och te drugie jest obłednie eleganckie

GosiaMachynia pisze...

Cudne !!!

a.le kartka pisze...

Piękne, zarówno te bardziej ozdobne jak i te minimalistyczne.

edytta-p pisze...

Prostota i elegancja jak najbardziej do mnie przemawiają. Zaproszenia są śliczne, szczególnie te pierwsze :)

donka66 pisze...

Ależ są cudne...

wiola_c pisze...

piękne, z pewnością goście będą oczarowani zaproszeniami własnoręcznie zrobionymi przez Ciebie. :)

Ewa S. pisze...

Piękne, pełne delikatności propozycje!!!